Plano de metas da atual gestão da Secretaria de Estado da Educação de São Paulo e análise do perfil da secretária
DOI:
https://doi.org/10.18222/eae01319962288Keywords:
Avaliação da Educação, Secretaria da Educação, Planejamento da Educação, Políticas Educacionais, São PauloAbstract
Texto preparado para o Seminário Internacional sobre Modelos Avaliativos (SEE/SP, FCC, apoio Banco Mundial). Na qualidade de Secretária da Educação, a autora descreve uma avaliação longitudinal realizada durante três anos, sobre as políticas públicas implantadas em São Paulo - Ciclo Básico, Jornada Única e Escola Padrão, ressaltando sua importância para o sucesso do sistema do ensino público paulista. Artigo em inglês nas p.13-18Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 1996 Estudos em Avaliação Educacional
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Authors who publish in this journal agree to the following terms:
a. Authors retain the copyright and grant the journal the right to first publication, with the paper simultaneously licensed under the Creative Commons Attribution license that allows the sharing of the paper with acknowledgment of authorship and initial publication in this journal.
b. Authors are authorized to assume additional contracts separately, for non-exclusive distribution of the version of the paper published in this journal (for example publishing in institutional repository or as a book chapter), with acknowledgment of authorship and initial publication in this journal.
c. Authors are allowed and encouraged to publish and distribute their paper on-line (for example in institutional repositories or on their personal page) at any moment before or during the editorial process, as this can generate productive changes, as well as increase the impact and citation of the published paper (See The Effect of Open Access).