Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
CP in the media
Notícias
New submission
Submissions
Template
About
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Termos de uso
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 55 (2025)
Vol. 55 (2025)
Vol. 55 (2025)
Published:
2025-01-31
Articles
An approach to the video analysis of scientific knowledge of classroom discourse
Ana Aragüés Díaz
e10685
pdf (Español (España))
DOI:
https://doi.org/10.1590/1980531410685
Discrimination in the Brazilian school context: A research overview
Willer Moravia, Naira Muylaert
e11288
pdf (Português (Brasil))
pdf
DOI:
https://doi.org/10.1590/1980531411288
Quality of basic education: Beyond large-scale cognitive tests
Dalila Andrade Oliveira, Edmilson Antonio Pereira Junior, João Luiz Horta Neto
e11295
pdf (Português (Brasil))
pdf
DOI:
https://doi.org/10.1590/1980531411295
Book Reviews
Diálogo e cultura: Um olhar educacional inclusivo
Eduardo Reis de Souza, Márcia Fusaro
e11518
pdf (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.1590/1980531411518
FCC
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Français (Canada)
Português (Brasil)
Español (España)
Keywords
Press Releases
Siga a FCC
Most read articles in the last 30 days
O professor e o ato de ensinar
495
Políticas educacionais no Brasil: desfiguramento da escola e do conhecimento escolar
299
Discriminação no contexto escolar brasileiro: Panorama das pesquisas
240
O brincar na educação infantil
207
Fazendo pelas mãos a cabeça do trabalhador: o trabalho como elemento pedagógico na formação profissional
195
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems